tisdag 7 december 2010

Nagellacksuppdatering

Fick indikationer på att det fanns intresse över att se mitt lack. Jag fick ju en rejäl låda lack av maken som jag håller på att prova mig igenom. I kväll är det dags för omlackering och då tänkte jag att jag skulle redovisa mitt lack som bild på sidan i bloggen. Nu, däremot kommer de lack jag redan testat att visar i detta inlägg, med namn och betyg.

Först ut ett av de lack som stod på min önskelista:
Chna glaze: Meteor shower
Ett svart lack med olikfärgat glitter i. Bilden ger inte lacket rättvisa, mycket läckert.

China glaze: Wagon trail
Ett mossgrönt lack med skimmer
Murrigt och läckert.

China glaze: lubu heels
Ett svart lack med rött skimmer
Hur läckert som helst men krävdes tjockt lager

China glaze: 2nite
Ett holografiskt lack med otroligt häftig effekt.
Blev fullständigt förälskad

China glaze: L8R G8R
2 Nite hittade sin överman.
Det här är också ett lack med holografiskt effekt och vilken effekt.
Jag älskar detta lack!

China glaze: red pearl och techno
Det röda lacket är väldigt juligt rött och med det holografiska glitterlacket techno över känner jag mig som en riktig julgranskula. Detta är det jag kommer ha på julafton om inte nästa lack som jag nu ska prova, MrsClaus, är juligare (men det har jag svårt att tro).

Ommålning i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive