söndag 7 juni 2009

Om någon undrar...

...varför jag kanske är lite lättirriterad, är dåligt utsövd, har en lite lätt hysterisk blick, är trött och hela tiden har långa ärmar och långbyxor så har ni förklaringen här. En bild på min rygg men det ser likadant ut på hela kroppen. jag skulle vilja använda handskar och skidmask också, men det skulle nog kunna göra mitt yreksutövande lite svårt. Just nu väntar jag bara på att vårdcentralen ska skicka iväg mitt recept till apoteket så jag kan börja använda den superduperstarka salvan så jag blir av med skiten. och ja... jag har provat naturläkemedel redan och det funkar inte alls!

Varför ser jag ut så här då? Jo jag har atopiska eksem, anledningen just idagsläget gissar jag är pollen. och då nyser jag, snorar och kliar mig i ögonen också.

Jag bitter?

Nej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive