lördag 14 mars 2009

Jag fattar inte hur det gick till

Inne på ansiktsboken var det ett quis om ifall man var ängel eller djävul. Jag gjorde testet för skojs skull och frågorna var så jag kunde inte ens med att svara fel, Jag menar, jag kan inte skriva under på att jag skulle sparka katter eller liknande. Jag svarade därför att jag aldrig någonsin skulle göra illa djur, jag svarade att jag skulle hjälpa gamla agda om hon hade ramlat mitt i gatan, jag svarade att jag gör mina läxor, efter att jag ringt mina polare och snackat bort några timmar, och detta blev resultatet:


Greater devil >:)
Oh no! You have completely turned to the side of evil! Even the angels can't stop you from destroying everything in your path. When you see a cat, you kick it and step on its tail +poor kitty...+, you don't do your homework often and you see the principal at least once a week. I'm not sure if you are still able to change to the greater side of good, but if it is still possible, seek the help of your family and friends, behave yourself, and you may just become an angel! =D If you can't... wait, I'm sure if there's a will, there's a way. Good luck! ^-^

Måste ha varit att jag tittar på filmer som inte är riktade till min ålder, men det har ju att göra med att jag är över trettio och tittar på barnfilmer med mina barn. Ja, jag tror inte man ska tro på allt man läser inne på ansiktsboken, men det kommer som en chock för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive