torsdag 26 mars 2009

Allmän info

Jag har två nya fina funktioner på min blogg. Det ena är att man kan om man vill följa min blogg. På höger sida, där jag har alla funktioner och grejer, så hittar man under bloggarkivet en knapp där man kan följa min blogg. Om man klickar där så kommer ens fina bild upp som blir klickbar och andra som läser kan klicka och komma till din blogg den vägen. Denna funktion är ju rolig, om någon använder sig av den, nu är det mest bara patetiskt. "Dessa följer denna bogg - ingen- " känns en aning deprimerande faktiskt. Samtidigt så vet jag ju att det finns några som faktiskt följer bloggen, men det verkar vara mest i hemlighet.

Det andra som hänt här inne är att jag har Twitteruppdateringar. Även detta i högerspalten här bredvid, under min presentation. Rubriken är "det här pysslar perny med just nu" och så kommer det uppdateringar med jämna mellanrum där.

Ja thats new... annars är det det gamla vanliga jobbsökandet som sker.

1 kommentar:

  1. Jag prenumererar redan på din blogg genom bloglovin', så jag behöver ju inte den andra funktionen.
    Kram cissi

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive