tisdag 9 december 2008

Dagens utsikter ser ut så här

  • Jag är godkänd på hemtentan från förra kursen

  • Jag har kommit in på Socialt arbete D

  • Jag blev inte klar med metoden men fick en himla massa bra nya uppslag hos handledaren som hon skrev in i det dokumentet som jag skickat till henne men jag glömde be henne skicka det tillbaka till mig med de fina tipsen så det dokumentet blev stängt utan att sparas

  • Det var lektion i alla datasalar utom en och i den hittade jag inte det SPSS som jag behövde

  • Jag sitter hemma och ska försöka använda ett demoSPSS som fanns på nätet men min dator kan inte ladda ner det

  • min man är och hämtar sonen på skolan och ska handla lite på samma gång och har lämnat dottern med mig och hon är i en akut uppmärksamhetsfas där det ska provas luciaklänningar, bråka om luciaklänningar, bråka om lucialjus, bråka om godis, bråka om kläder och bråka om ficklampor

  • lucialjusen funkar inte och jag har försökt meka med dom

  • ficklampan funkade inte så jag bytte batterier, den funkade ändå inte


  • dessutom har hon absolut inte tid att vänta!

1 kommentar:

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive