tisdag 11 november 2008

Live traffic feed tycker jag är intressant

Många gånger så verkar det som om den omlokaliserar mig inom länet, lite hipp som happ. Idag, till exempel tror jag att jag har blivit placerad i Nora. Ilband är det Karlskoga och nån annan gång kan det vara någon annanstans, inom länet oftast. Hur vet jag det, jo, jag kan följa mina steg genom in blogg, klick per klick, men det står, Nora istället för Örebro. Eller så är det nån annan som varit inna på min sida, som surfar från Nora som har efter mig, klickat på exakt samma ställen i samma ordning.

Är osäker på om det är troligt. Här kan ni i alla fall få se min morgonrunda genom bloggen.

Live traffic feed
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via by135w.bay135.mai l.live.com
Nora, Orebro Lan arrived from blogger.com on "Perny leker vuxen"
Karlskoga, Orebro Lan arrived on "Perny leker vuxen"
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via failblog.org
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via akarltogo.blogspot.com
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via bloggcatice.blogspot.com
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via infanterield.blogspot.com
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via zizzi-zizzi.blogspot.com
Nora, Orebro Lan left "Perny leker vuxen" via zizzi-zizzi.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive