fredag 8 augusti 2008

Ansiktslyftning

Jag har plockat bort alla bilder på mina barn i bloggen. Ni som känner mig får gärna ta del av dessa på annat sätt än här. Jag kommer däremot ha mycket bilder i bloggen, men mer illustrera det jag skriver. Jag kommer även att lägga över författartankar i denna bloggen eftersom det känns onödigt att ha två bloggar, speciellt när det ändå är så lite action på dem båda (speciellt författartankarna) och jag kommer därför långsamt att slussa över dessa.

Min blogg kommer alltså att innehålla:
- min diet och mina tankar kring den
- mitt författande och mina tankar kring den
- föräldraskap och mina tankar kring den
- allmäna funderingar kring livet

Ganska lik den jag har idag alltså, men med mindre bilder på barnen och mer bilder på annat. Nu återstår bara en fråga

vilken kategori ska den ligga under inne på bloggtoppen?

1 kommentar:

  1. Jag var in på författartankar och skrev ett inlägg, sedan gick jag in på den här för att fråga om du skulle göra någon comeback på författartankar, men fick svar på det direkt genom att läsa inlägget. Ser framemot att följa nya inlägg om ditt författarskap. Det du drömmer om är något som jag själv drömmer om och det gör att jag tycker att det är intressant att läsa dina inlägg.

    SvaraRadera

Tack för att uttrycker dina tankar, jag ska försöka ge feedback på dessa så snart jag kan.

Pernys drömkarl

Vad dricker Perny


"Te -fastän förlöjligat av okänsliga personer och råa sällar - kommer alltid att förbli de intellektuellas favoritdryck."
Thomas de Quincey (1795-1859)


"Vad som än händer dricker jag mitt te.
"Gustaf VI Adolf

"Drycken är som den skönaste dagg från himmelriket."
Lu Yu (800-talet)

"När man har te finner man sig tillrätta till och med under en gran."
Ryskt ordspråk

"Vägen till himlen går förbi en tekanna."
Ryskt ordspråk

"Gud vare tack för te! Vad skulle världen ta sig till utan te? Hur skulle den kunna existera? Jag är glad att jag inte föddes före teet."
Sydney Smit

Etiketter

familj (281) vikt (235) Författande (104) huslig (103) studier (101) övrigt (69) arbetsliv (59) bloggar (45) Skrivande (44) semester (41) mat (35) ytligt (31) norrland (28) musik (24) tillbakablickar (22) utmaning (22) fest (21) Böcker (20) Nagellack (20) foto (20) teknik (20) spekulationer (19) debatt (17) pryl (16) framtid (15) Overall (13) jul (13) jobb (12) tandläkare (9) te (7) frillesås (6) nanowrimo (6) film (5) laster (5) renovering (4) inredning (3) skapat (3) skylt (3) Analys (2) blogg100 (2) författartankar (2) genus (2) #Alvhilda #nordiskmytologi #mytologi #skogsrå (1) Alvhilda (1) fredagsvåld (1) novell (1) prestationsångest (1) smycken (1) vampyrer (1)

Blog Archive